Buitenleven & Stitch at home

by - juni 10, 2011

Door alle drukte was ik bijna mijn tijdschriften vergeten!


Ik heb buitenleven en Stitch at home op mijn nachtkastje liggen, 
allebei leuke bladen waar je mooie ideeën uit kunt halen.

Ik hou van de natuur, de zingende vogels en de heerlijk geurende bloemen,
het liefste ben ik zoveel mogelijk in de natuur. Heerlijk dat kalme gevoel.
Door alle drukte van tegenwoordig is er soms helaas geen tijd voor, maar ik kan
ook heerlijk ontspannen met zo'n mooi blad.


Er staan prachtige foto's in waar je heerlijk bij kan wegdromen, net zoals deze 
hierboven. En om dat gevoel te versterken staan er ook nog lekkere recepten
in (waar ik er zeker nog een paar van ga proberen), artikeltjes van mensen die
dichtbij de natuur wonen  en gewoon leuke hebbe-dingentjes.

Bestel het tijdschrift Buitenleven nu online bij MagVilla.nl

Stitch at home

Dit blad heb ik uitgebreid zitten uitpluizen. Wat een geweldige ontwerpen
staan erin! Ik vind de libelle waaier en de ontwerpen voor Tissue dozen het
leukste. Helaas heb ik geen borduurmachine, want de meeste ontwerpen worden
hiermee gemaakt. Maar misschien dat ik daar wat op kan vinden.


Er worden met verschillende materialen en patronen gewerkt, erg leuk om
ook is andere stijlen te ontdekken. Stitch at home is zeker een blad waar je

You May Also Like

2 Reacties

  1. Zo, jij hebt echt een goed stukje geschreven!
    Leuk he die bladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tijdschriften.

    Er bestaan veel soorten he ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥