Logje 101!

by - juni 11, 2011


Ik had het eerst niet eens door, totdat ik op mijn dashboard keek..
Het logje van gisteren was mijn 100ste logje! Ookal post ik op
het moment wa tminder, het bloggen vind ik nog steeds erg 
leuk hoor ^_^ Omdat ik steeds meer engelse blogs volg 
( en soms ook engelse reacties krijg)
heb ik besloten om ook in het Engels te gaan bloggen. 
Als jullie (spel)fouten tegen komen, feel free to correct me! 
De drukte van school is nu ongeveer voorbij,
de bewijsstukken  zijn af, er komen nog 2 toetsen en wat 
gesprekken.. En dan ga ik 3 weken stage lopen en kan
ik me gaan klaarmaken voor de proeve. 

Vandaag is een vrije dag, geen zorgen over school 
maar gewoon lekker borduren..




You May Also Like

8 Reacties

  1. Je blijft toch ook wel in het Nederlands schrijven he??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit, geniet van je weekend en ik kijk uit naar je volgende update.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, de vleugels zijn al goed zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat ;)

    mooi, ben zeer benieuwd naar je volgende update ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciflapstaard !

    fijn dat je het nu wat rustiger hebt, ik kijk ook al uit naar de schoolvakantie.
    dan is de drukke tijd op mijn werk voorbij, en hoeven we ook niet meer zo op de tijd te letten, qua bedtijd en schooltijden van zoonlief.
    dat vind ik toch altijd wel lekker.

    je engels is prima hoor, helemaal goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    gaat snel hé, bloggen,zonder je het dor hebt sé, heb je al 100 posts gezet!

    je handwerk gaat goed en hopelijk heb je binnenkort nog wat tijd om te genieten van je handwerk en het hopelijk mooiere weer, want je hebt het nu nog even druk hoor ik met stage,..

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een hele mooie , veel succes verder ... de vakantie komt eraan dus extra borduurtijd ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Michelle,
    Leuk blog en ja je Engels is goed hoor! Ikzelf had eerst ook een borduurblog in het NL maar nu besloten in het Engels verder te gaan! Leuke borduurwerken ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥