Cherry Blossom Tattoo

by - juni 02, 2011


Hier is ze dan, na 5.5 uur in totaal is mijn beauty dan eindelijk klaar..


Ik vond het aan de voorkant nog iets te kaal dus ik heb er twee extra  bloemknopjes bij laten zetten. Ook zijn alle takken nog even weer bijgewerkt want het was toch iets te licht uitgevallen. Hij heeft alle bloemen ingeschaduwd en na 1.5 uur stond ik alweer buiten. Over twee maanden moet ik nog een keertje terug komen om te kijken of alles goed is genezen en of het allemaal nog wat donkerder moet. Ik ben er super blij mee en elke keer als ik langs een spiegel loop moet ik toch haar even bewonderen. Hoe vinden jullie het geworden??

You May Also Like

10 Reacties

  1. Prachtig!!! Kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent.
    Ben benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet.....mijn hubbie gaat binnenkort ook weer...dat worden geen bloemetjes LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi send me your favorite tattoos and I will do a post on them...

    Okay?

    Jesse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is geen tatoeage dat ik zal nemen,dit komt door de grote. Maar ik vind hem wel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, maar je weet dat het er nooit meer af gaat he? :) grapje hoor...zei ooit iemand van het werk tegen een vent met tattoos...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, zeg maar gerust een kunstwerk. Complimenten voor de tattoo artist ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooie tattoo! Ik wil zelf ook nog eens een tattoo, maar dan klein beginnen ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mariekiepiekieapril 04, 2014

    Wow, echt heel mooi. Mooie details ook in de bloemen.
    Mag ik vragen waar je hem hebt laten zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mariekiepiekie, ik heb hem bij East Side Tattoo & Piercing in Enschede laten zetten. Daar heb ik al mijn piercings en tattoeages weg, zeker een aanrader!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥