Drukte is voorbij

by - juni 01, 2011

De verslagen zijn allemaal op tijd afgekomen en ik
 heb ze vandaag allemaal kunnen inleveren. Alles is netjes
 afgemaakt en niks is afgeraffeld. Ook heb ik vandaag mijn Tattoo af
 laten maken, morgen komen daar de
foto's van aangezien ik nu helemaal verpakt ben in plastic :)

Doordat ik veel met huiswerk en verslagen bezig ben geweest
is het borduren  een beetje verwaterd.. Af en toe
een kruisje.. maar meer ook niet.


Het is lastig om je voor te stellen dat in dit kleine
stukje sowieso alweer 2 uur zit. De Cheeta is zo mooi maar ze gaat helaas
 heel wat langzamer dan mijn Elfje , hierdoor heb ik ook vaker
Her Special Place in m'n handen dan de Cheeta.
Gelukkig heb ik nu 4 dagen heerlijk vrij ( met hier en daar nog wat huiswerk)
maar er zal zeker geborduurd worden ^^

You May Also Like

5 Reacties

  1. Traag of niet, ze wordt wel mooi. Ik ben benieuwd naar je tattoo. En goed dat al je taken gemaakt zijn :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn je cheeta,s ook een Haed?
    En ja, sommige werken gaan niet zo vlot als je zou willen.
    Snap best dat je graag je elfje doet!
    En dat mag je natuurlijk ook doen hoor als jij daar op dit moment meer plezier in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Amai in deze warmte verpakt zitten,ppf, en hihi, zolang het geen bolletjesplastiek is, want dan maak je lawaai hoor :-)

    knap van je, dat je alles op tijd en zonder teveel druk hebt kunnen afwerken!

    en tja dat je je kaartspullen wilt boven halen, hihi, kan het me voorstellen, ik ben hier steeds met tien dingen tegelijk bezig, zo is nooit iets saai en ik ook niet vinden ze hier thuis :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vrije tijd, en elk steekje is een steekje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je reactie op mijn site.
    Het borduren gaat hier eigenlijk wel goed, al heb ik soms het gevoel dat wel heel langzaam is, maar ieder steekje is er een toch.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥