Logje 96..

by - mei 28, 2011



Deze week was het weer erg vreemd aan het doen, ik heb 
al verschillende mooie regenbogen gespot. 
Natuurlijk had ik dan net niet mijn camera bij me.

Ene keer schijnt de zon en het volgend uur plenst het dat het giet. 
Gelukkig kan je altijd en bijna overal borduren! Lampje erbij 
en dan is het prima te doen. Ik heb het grootste gedeelte van de 
vleugels nu gehad, nog even volhouden en dan kan het Light 
Effect garen weer aan de kant. Het is jammer dat ons huisje
niet zo groot is want ik heb alweer prachtige HEAD's gezien
(een paar staan er bij mijn nieuwe pagina 'Beautifull') maar ze zijn zo groot.. 
Het borduren ervan vind ik niet erg
maar het ophangen.. tja daar moet je net plek voor hebben he.


Ik wens iedereen nog een heel fijn weekend,
Liefs Michelle

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een prachtig werk, ik snap wel wat je bedoeld. Als ik al mijn werkjes straks af heb. Zou niet weten wat ik er mee moet, elke week maar een ander ophangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Hier hangt niks van mijn borduurwerk, dat hangt bij mijn mama, zij kadert die in naar haar zin en hangt ze op bij haar :-)

    En het weer, het was precies herfst in de week, bbrr!
    Gelukkig beloven nu terug wat warmer hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hang ik ook niks op. Mijn man vind mijn borduurwerkjes maar niks. Dus verdwijnen ze terug in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hang ik ze wel op maar vooraleer ik er eentje af heb ..... ik heb enkele HAED's in wacht gezet , want ik zie ze zo graag dat ik te hard van stapel liep ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je borduurwerkje wordt erg mooi. Ik heb ook nog niets aan de muur hangen, maar ben nu bezig met de grotere werken en die wil ik wel aan de muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel herkenbaar, ik begin ook plaatst tekort te krijgen !
    dus dat wordt of wisselen, of een stuk aanbouwen, haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi how are you?

    I noticed that you like tattoos, and I have a label in which I had some of my bloggers send me their tattoo pictures, so very funny...

    Anyway, I like your blog, and want to invite you to visit mine, and if you will follow me I would love to follow yours....

    Jesse

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥