Daily Things

by - mei 25, 2011

De dagen gaan zo snel en er is nog zoveel te doen. Er lijkt geen eind te komen
aan al die verslagen. Maar er zijn ook nog wel leuke dingen hoor, daar zorg ik wel voor :)
Zo liggen er nog twee magazines op mij te wachten, mijn borduurwerkjes
groeien langzaam maar zeker. Een paar borduurkaartjes schreeuwen om mijn aandacht
en sinds vandaag hebben wij wat nieuwe huisdiertjes erbij.

Ik liep al langer met het idee maar toch maar niet hé,, of toch wel?
Snuffelen op zolder, ja hoor het Aquarium is nog heel. Naar beneden sjouwen,
tafeltje erbij en oeps.. te groot en toch niet meer zo mooi. Maar gelukkig heeft mijn
stagebedrijf ook super mooie Aquariums voor niet veel geld, dus zo gezegd zo gedaan.
Sinds maandag avond staan hier dus twee aquariums.



Past precies in de nis van de schouw. Schattig dingetje toch?
De inrichting komt nog..




de drie bewoners, Sluierstaartjes




Ik vind ze gewoon zo leuk.. Als sinds we het Tropische Aquarium hebben
zit ik ook steeds naar de Sluierstaarten te kijken in de visspeciaalzaken,maar helaas
vind vriendlief ze niks aan. Dus dit is mijn eigen bakje met visjes. =)

Het huiswerk voor vandaag is weer afgerond dus nu weer verder met borduren
en af en toe even bij mijn nieuwe vriendjes kijken.

Fijne avond iedereen,
Liefs Michelle

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hallo Michelle,

    Gelijk heb je, je eigen bakje dan maar :-) Mooie visjes zijn het !
    Succes met de drukte!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor !
    ik vind zelf die zwarte met die dikke ogen helemaal geweldig.
    en iedereen maar vragen, wat zijn dat ?
    en dan zei ik heel onnozel; goudvissen, dat zie je toch wel ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥