Nieuwe aankopen..

by - april 03, 2011


Donderdag middag had ik een bestelling geplaatst op een leuk 
webshopje, gisterochtend was ik blij verrast toen het pakketje al in
de brievenbus lag!




Ik had een aantal borduurpatronen besteld voor mijn 3D kaarten..



 en 7 verschillende 3D knipvellen.
(Hierboven zien jullie een aantal voorbeelden..)

Mijn vriend en ik zijn vanmiddag nog even de stad
in geweest en gelukkig had de Boekenvoordeel nog aanbiedingen
op de knutsel artikelen..


Die krijt palletten wou ik nog graag hebben en vanmiddag kwam ik ze dus tegen,
snel meenemen dus! Verder heb ik nog een pakketje met 3 borduur sjabloontjes
en nog 5 verschillende sticker vellen meegenomen.

Hier kan ik dus wel even een tijdje mee vooruit..


You May Also Like

3 Reacties

  1. Leuk, leuk, leuk. Deze patronen zijn toch zo mooi. Ook je andere spulletjes zijn super. Ik kijk nu al uit naar je creaties.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke spulletjes :) Word vast genieten als je er mee aan de slag kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michelle,
    Leuk hé als er nieuwe spulletjes in je brievenbus belanden. En... zie je nu waarvoor ik angst heb als Boekenvoordeel(bij ons) zijn knutselhoek uitbreidt?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥