Zoete muffin

by - april 02, 2011

Jullie hebben ze misschien al duizend keer gezien, maar
voor mij is dit mijneerste afgewerkte haak projectje. Het eerste
project  wat ik ben begonnen en heb afgemaakt, en niet geheel
onbelangrijk zonder  fouten en gaten.
Zodoende ben ik best trots op mijn super zoete muffin ^^


Mijn vriendin was er super blij mee en ik vond het zelf ook leuker 
geven dan een envelop, nu vond ze een leuke verrassing in het
 midden van de muffin.


En het kaartje die ik voor haar had gemaakt.

Fijne zaterdag-avond nog iedereen!
Liefs Michelle

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hey Michelle,
    Wat een origineel idee om dit als geschenkje te geven. Ik ben er zeker van dat je vriendin er blij mee was. Zo leuk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muffin! Die kraaltjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥