Her Special Place #2

by - april 13, 2011

Op het moment is de woensdag mijn vrije dag,
dus dat betekend dat ik eindelijk weer een logje kan plaatsen!

Natuurlijk moet er ook geleerd worden voor de toetsen van morgen
maar ik kan het niet laten om toch nog een paar steekje aan 'Her Special Place' te
zetten.  Een heerlijk project om aan te werken! Lichte kleurtje, tot nu toe ook maar
4 kleuren en de stof is ook heerlijk licht.
De stof van de Cheeta is namelijk wat zwaarder en na een paar uurtjes
merk je dat echt wel aan je armen.


De kleuren zijn in het echt iets feller, misschien dat ik het de 
volgende keer met de flitser er wel op kan krijgen..

Liefs Michelle


You May Also Like

4 Reacties

  1. De kleuren zijn erg mooi, en ik kan me dus heel goed indenken dat je hier graag aan werkt. Ik denk dat deze heel erg mooi gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat goed, het verschil tussen de kleuren is goed te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en je hebt al weer aardig wat steekjes gezet.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier moet je echt engelen geduld voor hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥