Her Special Place #1

by - april 09, 2011

Na nog geen pakketje of mailtje te hebben ontvangen besloot
ik om in een klein hobby winkeltje hier in de buurt te zoeken naar dat
ene kleurtje dat ik nog mis.. Wat blijkt nou, dat winkeltje is zo klein nog niet!
Ze hebben prachtige handwerk spullen, van bollen wol en haakgaren tot
3D knipvellen tot jah jah je raad het al.. DMC light effect garen!
Wel iets ander dan de Kreinik garen maar na even google'en blijkt dat deze er dicht
in de buurt komt en ook nog is fijner werkt! Hoera voor google :)
We borduren nu dus vrolijk verder met  'DMC Light Effects Pearlescent
Effects E5200 White'.

Mag ik jullie voorstellen aan de eerste kruisjes van 'Her Special Place'.


Toch al 283 kruisjes gezet. Het Light Effect garen is nog
even wennen maar is prima te doen.



Een close-up van de mooie glinstering in de draden.
( Door de schemering lijkt de stof heel donker maar het is 
gewoon gebroken wit )
Ik wens iedereen nog een hele fijne avond,
Liefs Michelle

You May Also Like

6 Reacties

  1. Hey Michelle,
    Wat een geduldwerkje. Ik denk dat bij mij de steekjes af en toe eens eentje met draadje boven en het andere met een draadje onder zou liggen. Maar bij jou... geen foutje te bekennen.
    Jammer dat je nu pech hebt met je bestelling. Hopelijk komst alles in orde. Ik duim voor jou.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit en fijn dat je er nu ook een ander adresje bij heb voor je hobbyspullen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is een prachtige draad. Het geeft een heel speciaal effect. Leuk dat je zo'n tof winkeltje gevonden hebt in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    wat mooi en amai je kruisteek hieronder is bijna af!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit gaat vast heel mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat je een kleurtje hebt gevonden en een begin hebt kunnen maken. Het ziet er al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥