Cheeta Update

by - april 08, 2011


Steekje bij steekje groeit de Cheeta.
Vooral dit onderste stukje gaat lekker vlot door de grote zwarte stukken.


En nog even een foto'tje van het totaal plaatje.


Helaas kan ik nog geen update plaatsen over 'Her Special Place
want zonder een paar kleurtjes kan ik niet beginnen. Ik heb ze al twee weken
geleden besteld maar er is nog niks binnen gekomen?!!  Hebben jullie wel is
wat besteld bij Bobbins.nl? Heb vandaag maar is een mailtje gestuurd..
Hopen dat ik er wat over hoor..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat wordt dit mooi! Wel een heel werk he...
    en oei...Bobbins...daar heb ik eigenlijk alleen dit soort verhalen over gehoord.Ik hoop dat het goed komt.Maar er zijn zeker veel betere adressen om je garen en stof te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt wordt deze toch mooi zeg, super leuk!
    Helaas voor je, maar over Bobbins hoor je niet al te postieve verhalen. Ik hoop voor je dat het dus opschiet!
    Gewoon blijven mailen.

    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het probleem is dus dat ik een speciaal soort garen moet hebben. Kreinik #4 en dan kleur:032
    Die vind je niet overal. Daarom heb ik bij bobbins besteld omdat die hem wel hadden, ik had ook al niet zo goeie dingen gelezen maarja...toch maar hopen dat het goed komt he..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al mooi uit! Ik duim dat je garen snel mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je cheeta een groot werk he! Het wordt erg mooi. Hopelijk komen je garen snel aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥