Elf Fantasy Fair 2011

by - april 17, 2011

Goeiemiddag allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten meegenieten van een
aantal foto'tjes. Gisteren ben ik namelijk naar de
Elf Fantasy Fair geweest. De allereerste keer dat ik er heen
ben geweest en zeker niet de laatste keer!Zoals jullie misschien
wel weten ben ik gek op Fantasy en de Gothic stijl,
dus dit was een geweldig evenement om mee te maken.


Alleen al deze locatie, prachtig toch?!
Ik heb de prachtigste creaties, jurken, pakken en make-up gezien.
Erg leuk om te zien hoeveel werk sommige mensen hiervan
maken..Al heel wat inspiratie en ideeën opgedaan voor
volgend jaar, want dangaan we gewoon weer als het kan he :)


Ik kan helaas niet alle foto's laten zien, maar deze mensen
vond ik er wel erg leuk bijlopen.. De kraampjes waren ook leuk om
even langs te snuffelen, al had ik daar wel iets meer van verwacht.
Wel heb ik een mooi pentagram hangertje gekocht.


Deze dame vond ik toch wel het aller mooiste.
Je draagt het misschien niet zo snel maar dit is zeker wel de stijl
die ik erg mooi vind.


En nog een paar fotootjes van professionele fotografen.
Van de jaren hiervoor en van dit jaar. Klik op de foto om naar
de website toe te gaan.

Ik vond het erg mooi om dit mee te maken en dit zal
zeker niet de  laatste keer zijn. Dit festival heeft me herinnerd aan
de  dingen die ik zo mooi vond en een beetje ben kwijt geraakt..

Zijn jullie ook geweest?
Ben heel benieuwd naar jullie mening, ervaringen en
ideeën hierover..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat heb je mooie foto's, het was inderdaad geweldig mooi he :) en zeker voor herhaling :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaren terug (2005?) geweest en vond het een feest voor het oog. De prachtig plek met het kasteel maakt het nog sprookjesachtiger. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je dat je me zo leuk gekleed vond. ik ben die met de fret :)
    al vind ik het niet mijn beste voto. maar erg leuk om te horen dat mensen hetv leuk vonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥