Voorbereidingen 'Her Special Place'

by - maart 13, 2011


Wat ga je doen als je nog niet kan beginnen met borduren??
Juist, alle voorbereidingen af maken.
De stof is omgeslingerd, de garen zitten allemaal netjes op een bobbin,
en de garenhouders zijn helemaal klaar.


Nu nog een kopie maken van het patroon, aangezien ik
de gezette steekjes markeer en ik kan beginnen! =)

Natuurlijk is dit niet het enige wat ik heb gedaan vandaag!
Ik heb ook heerlijk wat steekjes aan de Cheeta kunnen zetten,
toch zo rond de 250 steekjes! En verder gewoon lekker rusten en
uitzieken..

Ik wens iedereen alvast een mooi begin van de week!


Days Of The Week Comments
Magickal Graphics

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hopelijk ben je gouw weer beter, ziet er wel mooi uit zo alles gereed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin is straks vast het halve werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Dat is ook al goed hé, (het is zoals met schilderen, daar moet je ook eerst al de voorbereidingen doen, om daarna vlotjes te kunnen beginnen en doorwerken hé, sorry moest daar ineens aan denken ,hihi)

    Nog goed rusten hé!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥