Update stage + Cheeta

by - maart 12, 2011

Een week geleden dat ik mijn laatste logje plaatste, niet helemaal
de bedoeling maar soms zit het er gewoon even niet in.
Week 2 van stage zit erop, nu nog één weekje en dan kan het normale
leven weer beginnen. Al veel interessante dingen meegemaakt zoals o.a 
de dierenarts die langs kwam voor vaccinaties, euthanasie, drachtigheids onderzoek
en hoorntjes weg halen.


Tot zover ben ik met bladzijde 4. Het borduren ligt een beetje
stil, mede dankzij stage maar ook door een grieperige gezondheid.
Vandaag wou ik kopietjes maken van ' Her Special Place' zodat
ik een keertje kon beginnen maar helaas, mijn lichaam geeft aan dat ze
rust nodig heeft, Volgende keer dus maar..

Ondanks dat deze blog af en toe stil ligt wil ik mijn trouwe bezoekers
bedanken dat ze toch komen spieken =)

Liefs Michelle

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hello Michelle,
    Ja, ik ben eventjes komen spieken. Fijn dat je je stage leuk vindt, maar het is natuurlijk minder als je qua gezondheid niet optimaal bent. Ik wens je een spoedig herstel van je griep.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft toch stug doorgaan met alles, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom natuurlijk even spieken. Soms heb je inderdaad even dat het druk is met andere dingen. Geeft ook niets, het borduren loopt niet weg.
    Veel succes met alles en ik hoop dat je je gauw weer lekker fit voelt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Beterschap hoor, en tja als je lichaam niet mee wilt werken, gaat alles maar zozo hé, misschien gewoon maar luisteren naar je lichaam en rust houden hé! Sterkte met je stage, zo te horen, klinkt het wel leuk hé?!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elk steekje is er eentje, en de tijd om te borduren komt vast wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥