Nieuwe gevinde vrienden

by - maart 26, 2011

Eindelijk was het dan zover, vriendlief en ik waren eruit
dat we toch wel wat vissen erbij wilden hebben, maar wat:?
Gistermiddag even snel naar de viswinkel geweest maar helaas 
hadden ze niet heel erg veel keus. We hebben besloten dat we voor de
kleur wat Plaatjes erin wilden hebben en een garnaaltje voor de fun.
Vanochtend na de boodschappen gelijk even doorgefietst om de visjes 
en schaaldiertje op te halen. En moet zeggen, het was geen slechte keus!
De Plaatjes kleuren het Aquarium prachtig en het garnaaltje is geweldig
om naar te kijken, ze kruipen zo leuk rond =)



Met deze nieuwe vissen erbij begint de bak al aardig vol te raken,
mede dankzij de guppen ^^  Hierna wil ik misschien nog een Kempvis man en
twee vrouwtjes, het zijn gewoon prachtige vissen om te zien.
Maar voorlopig is het zo wel weer even goed.

Liefs Michelle

You May Also Like

2 Reacties

  1. Roos heeft een tijdje een aquarium gehad maar het was bij ons niet zo'n succes. Bij sommige vissen viel de staart eraf en anderen aten elkaar op.
    Kempvis ken ik niet maar google liet een prachtige blauwe vis zien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik heb hier nog een kempvis man (rood)
    die er eigelijk uit moet, we hebben nu 2 mannen en 2 vrouwtjes, dat werk niet echt.

    En kempvissen met guppen gaan niet samen, wilde ik eerst ook maar werd sterk afgeraden, vanwege de kleur, en concurentie met de kempvissen, dat word vechten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥