Hydrangea & Lilium

by - maart 30, 2011


Afgelopen zaterdag kwam een vriendin bij mij thuis om
samen heerlijk te knutselen. Natuurlijk moest er ook veel
gekwebbeld worden met een kopje thee erbij maar we hebben ook
 nog wel wat leuks gemaakt hoor =)


Ik vind ze juist zo leuk geworden omdat ze gewoon lekker simpel
 zijn,niks geen poespas. Gewoon een mooi papiertje, bloemen
 en wat plaksteentjes..



Ik heb al wel ontdekt dat mijn 'stijl' heel rustig en geordend is..
Ik zie prachtige creaties her en der maar als ik zelf kaarten
 ga maken kom ik altijd op iets anders uit, Less is More zullen
we maar zeggen..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik vind ze erg mooi, je hebt gelijk, eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Ieder heeft zijn eigen stijl, dat vind ik juist leuk zo !

    Ik vind je kaartjes dan ook prachtig hoor en eenvoud siert hoor :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik nou ook zo leuk! Heerlijk eenvoudig maar o zo mooi. Toppie hoor!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Michelle,
    Het zijn prachtige kaartjes. Ieder zijn stijl en iedere stijl is mooi.
    Mijn favorietje??? De hortensia! Prachtig!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle,
    Wat een mooie kaarten. Leuk hè dat knutselen. Ikzelf ben graag bezig met potloot, penseel, papier, verf en doek.

    je kunt weer bij mij reageren, ik heb het filter weer teruggezet omdat het nu weer rustig is. Hopelijk blijft het zo want stalkers zijn niet leuk. Vooral niet als ze onder andermans naam schelden.
    Helaas zijn er diverse mensen weggegaan bij punt en ik wil dat ook zij kunnen reageren als ze dat willen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥