Langzame vorderingen

by - maart 25, 2011



Vandaag weer een update van de Cheeta, nouja een mini update.
Er zijn helaas niet veel steekjes bijgekomen, genoeg vrije tijd maar ik zat
nog steeds met mijn gekneusde duim. Langzaam maar zeker begint het te genezen 
en vandaag kon ik weer heerlijk een stukje borduren. Dat is wel afkicken, meer
dan een week niet borduren! Maar het weekend moet nog beginnen dus ik heb
nog meer dan genoeg borduur-tijd..

Geniet van jullie weekend..


Days of the Week Comments
~Magickal Graphics~

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ondanks de duim zijn er toch weer vorderingen te zien en elk kruisje is er 1 natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geen mini update hoor, ik zie duidelijk dat je vooruit bent gegaan! Hopelijk geneest je duim snel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorzichtig aan dan maar he? En je blijft toch lekker vooruit gaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Je ziet toch goed dat er steekjes bij zijn gekomen hoor!!
    Nog wat rustig met je duim hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je update toch wel behoorlijk. Soms lijkt het niet veel, maar er kruipt al vlug enkele uurtjes werk in. Veel succes met je duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat doe je toch snel! Ziet er mooi uit, groetjes Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥