Everything that has a beginning has an end..

by - maart 18, 2011


Vandaag was mijn laatste dag van mijn Voortplantings stage.
Melkvee is niet helemaal mijn ding, ik ben meer van de kleinere 
gezelschapsdieren maar ik heb interessante dingen meegemaakt!
O.a twee keer een geboorte: waaronder een stuitligging die je al
niet vaak ziet bij koeien en de taken van een dierenarts binnen
zo'n bedrijf.. Volgende week kan het gewone leven weer beginnen,
twee dagen stage en  nu komt het mooiste: maar 1 dag school!
Dat betekend dus lekker  twee daagjes vrij om met
huiswerk/bewijsstukken bezig te gaan en 
natuurlijk wordter dan ook veel geborduurd =)


Het plantje voor de boomstronk is nu volledig zichtbaar.
Helaas staat het borduren op een laag pitje, soms zit het
 gewoon niet mee. Overbelaste pols, schooldrukte, grieperig... 
en sinds woensdag zit ik met een  gekneusde duim.
Zo wordt je borduurwerk vasthouden wel erg lastig.
Maar morgen wil ik het wel rustig aan gaan proberen, is zien
of het lukt.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

You May Also Like

4 Reacties

  1. Je gaat erg snel, hij word prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Oh goed dat je het wat rustiger aan mag doen nu hé, want zo te horen kan je het gebruiken?!

    Je borduren gaat in kleine stapjes vooruit hé, mooi !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is speciaal, een kalfje zien geboren worden. Veel succes met je duim en het borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig wordt het nu wat rustiger voor je,je borduurwerkje wordt heel mooi ! Fijn weekend en geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥