Schooldrukte voorbij + CWC Update

by - februari 18, 2011

Helaas door alle drukte wordt deze blog nog wel is vergeten.
Ondertussen knutsel ik nog wel ( voornamelijk borduren) maar van updaten
komt het er niet. Van de week was het weer toetsweek, dus studeren, studeren
en nog eens studeren. Maar ik heb het overleefd, van de 6 toetsen heb ik al één 
cijfer terug: een 8,7 voor Biologie Genetica! Voor zulke cijfers heb ik graag al
dat studeren over! Mijn vakantie is vandaag officieel na de laatste
toets begonnen. Deze vakantie gaat vooral bestaan uit, borduren, kaarten maken,
leren haken(!),lezen, verslagen maken en heel veel knuffelen met mijn beestjes. <3

Zoals hierboven gezegd, voor het borduren heb ik niet heel
erg veel tijd gehad maar het heeft zeker ook niet stil gelegen!

Beetje scheef door het aantrekken van de stof.. ^_^*
En zo ziet ze er nu uit in haar geheel.

Komende tijd heb ik weer lekker de tijd om te bloggen
maar ook om jullie blogjes weer te bezoeken!

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat word hij toch mooi, en je layout is echt zo opgeknapt, ik vind deze heerlijk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, vakantie!
    Ik ga er ook van genieten.
    En lekker borduren en andere dingen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je werk in het geheel te zien. Je hebt al een goed cijfer gehaald dus met de rest komt het vast ook goed. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk steekje is er één. Het is al een aardig groot werk aan het worden. Mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    Proficiat met het cijfer ! En nu even lekker genieten hoor!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi cijfer hoor!
    Wat een werk je borduurlap, daar ben je nog een tijdje zoet mee!
    De laatste tijd kom ik niet veel aan borduren toe, de lap die ik ben begonnen ligt me zo niet!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je cijfer.

    Mooie vorderingen heb je al gemaakt, doe zo voort ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥