Derde blafzijde afgemaakt

by - februari 27, 2011

Mijn voornemen om veel te bloggen deze vakantie is
 helaas niet uitgekomen,wel heb ik een heerlijke vakantie
gehad : lekker geborduurd, lekker rustig met af en toe
een dagje weg.Komende drie weken zal ik hier misschien
 ook wat minderte vinden zijn door mijn Voortplantings stage.

Zoals de titel al zegt, de derde pagina heb ik afgemaakt.
Vandaag nog even aan de 4e pagina gewerkt maar daar zal in de
loop van deze week wel een update over komen.



You May Also Like

5 Reacties

  1. Hallo Michelle,

    wat heerlijk hé, als je eens niks moet en alles mag !

    je hebt toch een serieus groot werkje hé, maar het schiet goed op , mooi ook!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat wordt deze mooi.
    Veel succes met je stage.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel leuk uit, doe zo voort

    mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat snel hoor, vind het erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥