Even een update..

by - maart 03, 2011

Het is alweer donderdag, de week is al over de helft en het
weekend nadert. Met het eind aan deze week is er ook al een eind
aan mijn eerste week stage. Ondanks mijn vele zenuwen is het een super leuk 
bedrijf! Voornamelijk loop ik nog mee, dus veel kijken maar ik mag ookal
zelf voeren, hokken schoonmaken en kleine klusjes.
Tot nu toe erg leerzaam, geen geboorte nog maar daar is alle tijd voor =)
De dagen zijn korter dan in de dierenwinkel dus dat is super mooi
meegenomen, alleen dit werk is wel wat zwaarder. Helaas spelen
mijn pols/spier klachten ook weer op, dus dat wordt weer rustig aan doen!
En dus ook met borduren.. Zover ben ik nu:


Vandaag even snel de stad in geweest om kleding voor vriendlief
te scoren en natuurlijk als je niks zoekt, vind je altijd wel iets leuks..


Dus ik kwam thuis met een jurkje, nepbloemen en Dove (elke 2de artikel
gratis) Het linke jurkje heb ik vandaag dus gekocht, en het jurkje rechts had
ik vorige week in Zwolle gekocht. Beide zijn lekker luchtig aan dus perfect
voor een mooie lente dag!

En over lente gesproken..


Een potje met (nep) krokusje voor op mijn altaartje.
Schattig he?! Foto's en uitleg komen er nog een keer maar nu
niet, vriendlief en ik gaan nu heerlijk genieten van een broodje gezond..

Fijne dag nog iedereen,
Liefs Michelle

You May Also Like

1 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥