Aquarium update + 2 kaartjes

by - februari 11, 2011


Hebben jullie de afgelopen dagen ook zo genoten
van het  mooie weer? Tussen de bedrijven door heb ik er
toch wel stiekem van genoten hoor! Meer zonlicht betekend helaas
 ook meer alg  in je Aquarium. Maar na een grondige poetsbeurt
van  de pomp en het hout valt dit nu wel weer mee.
Gisteren hebben we  wat Guppy's gehaald en een  prachtige steen
voor in het aquarium.Ik geloof dat het Rozenkwarts is, ik ben altijd
al gek op edelstenen geweest en was dus aangenaamd verrast
toen Vriendlief deze steen graag in het Aquarium wou hebben.


Door de drukte van de aankomende toetsen heb ik niet erg veel
geborduurd maar ik heb de laatste tijd wel twee kaartjes gemaakt.


Voor een verloving.


En met mijn nieuwe papier heb ik een verjaardags kaart voor mijn
Opa gemaakt, hij is gek op vogels dus vandaar dit leuke plaatje.


Liefs Michelle

You May Also Like

4 Reacties

  1. Leuke kaarten! En je vissen worden vast erg gelukkig in het aquarium!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je gemaakt! Zal opa vast heel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    wat leuk dat je net die mooie steen hebt nu :-)

    Mooie kaartjes en je foto doet me nu wel er naar de lente verlangen hoor!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥