Laatste update Sepia Roses

by - november 13, 2010

Vanmorgen zat ik al te dubben, zou het lukken of niet?
Als ik er even goed voor ga zitten en er wat uurtjes instop, zou het dan lukken?

Ik heb het natuurlijk over mijn Sepia Roses. Ik moest nog meer dan de helft van de
sierrand borduren, maar na dit weekend wil ik de roosjes graag af hebben.


Twee uurtjes verder..


En zo borduurde ik steekje voor steekje.


En toen was ineens het laatste stukje in zicht!
Morgen ga ik weer verder en ik weet bijna zeker dat ik voor morgenmiddag mijn
roosjes wel af heb! Natuurlijk krijgen jullie dan gelijk het resultaat te zien =)

You May Also Like

2 Reacties

  1. Wat word die toch super mooi, ik denk dat ik hem ook op me verlanglijstje ga zetten om te maken. Je maakt de kruisjes ook erg mooi, is goed te zien op de foto.

    Succes met je laatste stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel veel doorzettingsvermogen zeg. Het wordt echt prachtig, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥