De Sepia Roses is af!

by - november 14, 2010


Het was even hard door werken maar het is me gelukt!
Vandaag zette ik het laatste steekje in mijn Sepia Roses.


1 Augustus ben ik ermee begonnen en sindsdien heb ik er met veel plezier aan gewerkt.
Nu nog een mooie lijst zien te vinden en dan krijgt hij een mooi plekje aan
een muur in onze woonkamer. Morgen heb ik weer een update voor jullie, alleen dan wel
van een ander (nieuw) project =)

Have a nice evening and happy stitching to you all

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hij is super geworden, je mag er trots op zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, het is echt super gaaf geworden! Leuk om het nu helemaal af te zien. Het zal vast mooi hangen in de woonkamer. Je hebt het trouwens echt onwijs snel geborduurd zeg, dat lukt mij echt niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥