Cheeta With Cubs

by - november 15, 2010

Na 2 maanden te hebben gewacht heb ik gisteravond dan eindelijk
een beginnetje mogen maken aan mijn Cheeta.
Het was moeilijk om dit mooie werkje zolang te negeren maar ik wist gewoon van 
mezelf dat als ik teveel werkstukken door elkaar zou maken dat geen enkele af zou komen.


Het allereerste beginnetje.

Toen ik eenmaal was begonnen was het ook moeilijk om weer weg te leggen,
maar ik heb toch al 2.5 uur hieraan geborduurd.
Het is wel weer eventjes wennen, de stof is anders, andere symbolen (en vooral
ook veel meer symbolen! maar liefst 150) en andere kleuren.
Met de kleuren en symbolen heb ik me vandaag al twee keer vergist en heb 
dus ook al gelijk wat kunnen uithalen. Zo heb ik 3 symbolen die precies hetzelfde zijn
maar daarbij horen 3 verschillende kleuren. Goed opletten met dit werkje dus.

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat super leuk dat je hebt kunnen beginnen, je layout is echt heel erg leuk. Heeft wat fris, zeer geslaagd,

    Zulke grote werken zijn inderdaad altijd erg wennen, voor mij was in begin ook erg wennen. En nu vind ik het heerlijk om aan te werken.

    De kleuren zijn erg mooi, veel borduurplezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je begin ziet er al goed uit. Het is altijd even wennen aan een nieuw patroon. Wel vreemd dat 3 symbolen hetzelfde zijn, ik zou me daar zeker telkens in gaan vergissen haha. Heel veel borduurplezier, maar dat zal wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend van die kleurtekens, dat borduurt vast niet fijn.
    Maar het eerste begin is er!
    Benieuwd hoe het gaat worden, heb je ergens een afbeelding van wat je aan het maken bent?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥