MIjn twee liefdes

by - november 10, 2010


Vandaag had ik eindelijk weer is container vakken, dus hoefde ik
 geen stage te lopen. Stage is erg leuk maar ik ben pas laat thuis en
 tijd/ zin voor hobby's is er dan niet altijd  meer.
Gelukkig was ik vandaag vroeger vrij i.v.m uitval van een lerares
en was ik al tegen 12.00 uur thuis, veel beter dan s'avonds 18.30
uur. Dus dat betekend, borduren borduren en nog is borduren.



En natuurlijk een mooi muziekje erbij. Ik heb een live CD van
mijn lievelingsband HIM opgezet en ben lekker gaan borduren.


Ik heb er een mooi stuk bijgekregen en ben erg tevreden met
het eindresultaat  tot nu toe. Volgende week gaat mijn 'normale'
rooster  weer in dus dat betekend minder stage lopen en weer
meer borduren.

Liefs Michelle

You May Also Like

2 Reacties

  1. Je schiet lekker op met je borduurwerk! Elke keer borduur je toch een flink stuk. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schiet toch al aardig op, word steeds mooier en mooier

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥