Mijn Borduur geschiedenis

by - oktober 23, 2010

In dit logje laat ik jullie mijn 'Vroegere' borduurwerkjes zien.
Ik borduur al vanaf mijn 12de en heb het mezelf aangeleerd.Ik ben heel
klein begonnen, borduur werkjes van 5 x 5 cm ofzo
(klein genoeg om kaarten mee te maken dus)
en ik ben steeds iets groter gegaan.



Nummer 1:
Hele kleine borduurpakketjes voor maar 2 gulden 50.
Als klein meisje deed ik er ook maar 2 uurtjes over, ik was helemaal blij als
ik er weer eentje af had en liet het de hele familie zien.

Nummer 2:
Na 3x zo'n klein pakketje te hebben gehaald wou ik wel iets groter..
Dit telpatroon was alweer iets moeilijker en vond het steeds leuker worden.
Helaas heb ik hier geen foto van dus dit plaatje heb ik even van het internet geplukt.

Nummer 3:
Mijn eerste echte 'grote'borduurpakket van 12 x 15 cm!
Van Marjolein Bastin. Helaas heb ik het weggegeven en geen foto van gemaakt,
weer een plaatje van internet dus.

Nummer 4 :
Deze twee schattige zeehondjes van Lanarte zijn 15 x 9 cm.

Nummer 5:
Cats in the wool, mijn grootste en duurste pakket wat ik af heb.
14 x 19 cm.

En natuurlijk heb ik nog de Twins en de Sepia Roses, maar die zijn nog WIP'jes.


Met welke borduurpakket(jes) ben jij mee begonnen?

You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥