Christmas Card Callenge

by - oktober 23, 2010


Een tijdje geleden heb ik het 'CCC' project voor mezelf bedacht.
                               Een project waarbij ik 30 kerstkaartjes maak voor 10 december.
Een makkie zul je denken, klopt maar je moet er wel de tijd voor vrij maken!
School, huishouden, sociale contacten en m´n andere hobbies nemen namelijk
bijna al mijn tijd in beslag, dus daarom dit geheugen steuntje.
Dit zijn de kaartjes die ik tot nu toe heb gemaakt



Ik heb er 8 gemaakt tot nu toe. In het begin had ik kaartjes van normaal formaat
willen maken, maar de pyramids die ik hiervoor wou gebruiken waren daar te klein voor.
Daarom heb ik het formaat aangepast, de kaartjes zijn allemaal zo´n 6 bij 7 cm.
Ik vond het erg schattig zo en heb besloten om ze allemaal zo klein te maken
en met dezelfde look. Er zit ook een lintje aan waar je het kaartje eventueel aan
kan ophangen. Op de foto hieronder kun je zien hoe ze van binnen eruit zien.



Elk kaartje heeft één zilveren hoekje of meer.Ik wou de zilveren hoekjes ook nog
borduren maar daar waren ze helaas te klein en breekbaar voor.

Kaartje van dichtbij, op de tweede foto kun je goed zien hoe hoog ze worden .



En nog een paar voorbeeldje van kaartjes die ik al af heb.

You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥