Welkom

by - oktober 23, 2010

Welkom op deze nieuwe blog!

Na een tijd bij Punt.nl te hebben gezeten heb ik
besloten dat het tijd was voor iets nieuws.
En vampiireheart.blogspot.com is hier het resultaat van.
De layout staat er, ik moet alleen nog wat kleine dingentjes
veranderen en invullen. Voor de rest bevalt het me erg goed hier,
je kan hier super mooie layouts maken, leuke gadgets,
makkelijke besturing en je hebt vele  mogelijkheden.
Ik denk dat ik dit jaren geleden al had moeten doen!

Ik moet alleen nog een oplossing zien te vinden voor
al mijn oude logjes, ga ik alles overzetten of laat ik het voor
 wat het is en start ik hier opnieuw?
Daar ga ik de komende dagen is mee bezig.

Voor nu wens ik jullie alvast veel leesplezier en een reactie
zou ik erg leuk vinden. 


Liefs Michelle

You May Also Like

1 Reacties

  1. Ik vind hem super geworden, niet lullig bedoeld maar vind hem mooier dan je vorige. Super leuk zo, en ik ga je hier zeker volgen. Op je andere vergat ik weleens te kijken, nu zie ik je meteen in me lijst.

    Veel plezier hier met je site.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥