Pioenen & 4 jaar getrouwd

by - mei 27, 2019


Niet alleen wonen wij deze maand alweer twee jaar in ons huisje, ook is het alweer vier jaar geleden dat wij op 22 mei elkaar het ja-woord gaven. Vier jaar getrouwd, het lijkt zo vlug voorbij gegaan want de meeste details van deze mooie dag staan nog duidelijk in mijn geheugen.



Maar sommige dingen worden na verloop van tijd wat minder duidelijk en hiervoor hebben wij ons foto album. Want deze heb ik eindelijk na vier jaar eens gemaakt. Ondanks dat het veel werk was, is het leuk om zo'n mooi boek er te hebben liggen.


Maar dat fotoalbum komt vast nog wel eens aan bod, vandaag wilde ik eigenlijk alleen deze mooie Pioenrozen laten zien die ik van Chris kreeg. Omdat ik Pioenrozen in mijn trouwboeket had, blijft het een speciale bloem voor mij. Mede omdat deze maar zo kort verkrijgbaar zijn.


En hoewel ik vaak in de mei- en juni maand mijzelf op wat Pioenen trakteer, was deze bos die ik kreeg echt schitterend! 20 Pioenrozen in verschillende roze- en perzik tinten. De bos op bovenstaande foto is maar een klein gedeelte hiervan. Het eerste boeket werd zo groot toen de bloemen eenmaal verder open kwamen, dat ik de bloemen verdeelde over twee vazen.

En prachtig cadeau en viering van onze speciale dag. Want verder als een aardbeien gebakje thuis kwam het die dag niet. Dat is nu eenmaal anders als je een kleintje thuis hebt, jubileums worden vaker thuis gevierd. Geeft niks, binnenkort ben ik ook nog jarig dus misschien dat we dan even buitenshuis het kunnen vieren..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat een prachtige bloemen en nog gefeliciteerd, vier jaar alweer! de tijd gaat zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen en nog van harte met jullie 4 jarig huwelijk<3 Op naar vele fijne jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook nog een keer proficiat gewenst Michelle. Wat gaat het snel hé. Ik sta er altijd van versteld wanneer we alweer een nieuwe jubileum-verjaardag hebben bereikt. Volgend jaar zijn we 20 jaar samen en het lijkt nog maar net geleden dat we elkaar ontmoeten. Ik heb gisteren voor het eerst pioenrozen gekocht. De laatste tijd probeer ik er wat vaker aan te denken om zelf bloemen te kopen en zo het huis wat meer kleur te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥