Monthly Stitch | Mei 2019

by - mei 30, 2019

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik enkele maanden in 2018 en in 2019 wil ik daar toch weer mee beginnen. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op mijn nieuwste borduurwerk 'Mini Deer Creek'.

 - Begin Mei-
- Eind Mei-

Dit leuke borduurwerk is een Mini van HAED en begon ik begin mei.  Van enkele steekjes is het uitgegroeid naar ruim een halve pagina. Eigenlijk driekwart, want een hele pagina ging ik niet meer redden voor het einde van de maand. Helemaal niet erg want er is een mooie voortgang te zien. Ook ben ik erg blij met de hoeveelheid details die zichtbaar blijven in deze Mini, want daar twijfelde ik in het begin toch nog best over. Dus iedereen die twijfelt over de grote van een 'normale' HAED, probeer eens een mini te borduren!


You May Also Like

4 Reacties

  1. Flink doorgeborduurd. En inderdaad details zijn erg goed en snel zichtbaar. Blijft leuk een nieuw borduurwerk starten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iets starten is zeker leuk, maar iets afmaken nog meer ;) Althans ik ben geen persoon om 101 borduurwerken te hebben liggen haha

      Verwijderen
  2. Wauw, je hebt al meteen een goede start kunnen maken de voorbije maand. Tof ook dat je al meteen zoveel details kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, de details vielen mij ook zeker niet tegen!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥