Dreambird | De eerste veren

by - februari 22, 2019


Een kleine twee weken geleden begon ik aan mijn Dreambird sjaal. Hoewel het patroon mij onbekend en erg lastig leek, is het inmiddels vertrouwd geworden. Het is geen patroon dat je met je ogen dicht kan breien, na een paar 'veren' nog steeds niet maar de kleine uitdaging die erin zit houdt het voor mijn gevoel wel leuk om aan te werken. 


Langzaam kwamen de eerste veren tevoorschijn. De ene veer werd nog mooier dan de ander, dit is dankzij het prachtige verloop garen van Drops Delight, een dun en sterk sokken garen. Een garen dat ik iedereen kan aanraden voor soortgelijke projecten.


Beide bolletjes breien als een droom en hierdoor is het breien aan deze sjaal zo fijn! Zo fijn dat zelfs mijn borduurwerk 'The Fall Fairy' al twee weken stil ligt. Voor nu brei ik fijn verder wanneer Eleanor slaapt, maar op den duur wil ik er naar toe werken dat ik ook af en toe eventjes kan handwerken als zij lief aan het spelen is.

Handwerk jij terwijl jouw kindjes wakker zijn?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Het wordt prachtig en zo snel. Ja, ik borduur en brei als mijn peuter wakker is. Al is maar halve toer. Heb van die dopjes voor op mijn naalden. Dus kan zo weg leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt mij inderdaad een hele verstandige keuze ;)

      Verwijderen
  2. Hij word wel heel erg mooi en ja ik brei als mijn meisje wakker is. Ze vind dat meestal prima en helemaal als ze naast me mag zitten met twee eigen breinaalden. Dan zegt ze steeds "breien" en tikt ze met de breinaalden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat gezellig! Misschien vraagt ze over een paar jaar wel of haar mama het haar wil leren ;)

      Verwijderen
  3. Wow, wat mooi! En die kleuren wat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥