Fall Fairy | Bladzijde 17

by - november 23, 2018


Soms lijkt er niks uit je vingers te komen en soms ben je verbaasd over je zelf. Zo voel ik mij tegenwoordig ook over mijn borduurwerk. De Fall Fairy lag maanden lang stil, moest plaats maken voor andere taken, hobby's en zorgen. En zo ineens had ik er weer de zin en tijd voor. Zelfs de donkere avonduren benut ik voor dit mooie borduurwerk!



Lekker in het knusse hoekje van de bank. Met een lekkere kop thee en een stukje chocolade letter. Oh wacht, die is inmiddels ook al weer op! Dat soort lekkernijen zijn nooit veilig hier in huis. Een rede waarom ik het niet zo vaak koop. Hopelijk komen er vandaag ook wat kruisjes op het doek, want met een vermoeiende week achter de rug, kan ik het wel gebruiken. Even een tijdje in dat knusse hoekje van de bank, niets anders dan muziek luisteren en wat steekjes zetten..


You May Also Like

3 Reacties

  1. Wouw je vliegt echt over het doek nu, ze wordt zo mooi!!! Vind super leuk om dit bij jou te zien groeien, aangezien ik niet meer de intentie heb om haar ooit af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt echt prachtig! En kan me voorstellen nu dat het gezicht zo mooi is. Je nog meer eraan wil borduren. Chocola leeft hier helemaal kort.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥