Fall Fairy | Nieuwe, herfstige energie

by - oktober 19, 2018


Voor het eerst in lange tijd pakte ik de Fall Fairy weer uit mijn handwerk box. Sinds Mei was ze blijven liggen zodat ik de 'Wreath of All Seasons' kon afmaken. En natuurlijk begon ik daarna aan het leuke egeltje. En hoewel ik het heerlijk vind om aan het Egeltje te borduren, ben ik bang dat als ik hem nu niet weg leg dat ie over twee weken al af is. Zodoende pakte ik mijn handwerk box erbij voor een ander borduurwerk. Mijn keuze viel als eerste op 'Liberate Me', maar eerlijk gezegd zit ik nu op een dood punt met haar. Dus zo kwam mijn favoriete borduurwerk, The Fall Fairy er weer uit.



Het thema past bij ons huidige seizoen en eerlijk gezegd borduurt ze gewoon ontzettend fijn. De confetti zorgt voor prachtige details en een fijne afwisseling maar het is niet teveel. Zo blijft het borduren aan haar altijd afwisselend, maar niet vervelend. 


Want dit ervaar ik nu wel met 'Liberate Me'. De kleuren zijn eentonig en de hoeveelheid confetti is niet grappig meer. Hopelijk durf ik haar binnenkort nog weer eens op te pakken want het zou zonde zijn als ze niet af kwam. Maar voor nu borduur ik fijn verder aan deze beauty. En als ik dit tempo weet vast te houden, dan krijgen jullie de volgende keer weer een mooie voortgang te zien. Want in een kleine anderhalf week heb ik er een halve bladzijde op weten te krijgen.. 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Ze wordt ook wel heel mooi, al zal ze bij mij nooit afkomen vind ik het super leuk om bij jou te zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er prachtig uit Michelle.
    Inderdaad precies het goede seizoen voor dit borduurwerk, de kleuren zijn prachtig.
    Ben echt benieuwd hoe het er uitziet als het helemaal klaar is.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een doorzetter! en 2 Haeds tegelijk is gewoon ook heel veel hoor...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥