Wreath of All Seasons | Kletsen & Borduren

by - september 09, 2018

Overal om je heen hoor je dat het dagelijkse leven weer gaat beginnen. Eigenlijk was voor mij de zomervakantie al een tijdje geleden afgelopen, aangezien wij voor de vakantie periode al weg zijn geweest naar een Landal park.. Maar in zo'n vakantie periode ( met zulke temperaturen) zien je dagen er toch net wat anders uit. Vooral ook omdat Chris af en toe een dagje vrij erbij nam.  Maar eigenlijk keek ik ook wel weer uit naar de gewone, rustige weken met mijn wekelijkse afspraken. Afgelopen week verliep echter (helaas) net even wat anders..




Ik had iets nieuws op het programma staan waardoor de oma dag een beetje anders dan normaal verliep, werden zowel Eleanor als Chris ziek, kreeg ik toch iets wat teleurstellend nieuws bij de tandarts en had onzekerheid en een kleine hoeveelheid stress, drukte en negativiteit toch de overhand. Niet helemaal een week waarmee ik het nieuwe seizoen had willen starten. Maar helaas, that's life

Hopelijk wordt deze week een iets rustigere week. Maar dat zal vast wel aangezien de agenda nu anders máár ook beter is ingepland. Zo is onze oma dag voorlopig op de dinsdag gezet zodat deze niet in de soep loopt door mijn nieuwe programma 'Beweegkriebels' die ik samen met Eleanor op de woensdag- en donderdag ochtend ga volgen.  Zal het mama cáfe de komende tijd eventjes niet worden bezocht omdat dit deels samenvalt met de 'Beweegkriebels'. Kan ik het wat rustigere aan gaan doen aangezien Chris en Eleanor beide zijn opgeknapt en zal Chris de komende tijd ook iedere dag een uurtje eerder thuis zijn. 


Onze papa dag op de vrijdag was een tijd lang heel fijn, maar voor nu voelde het niet meer zo nodig. Maar deze vrije dag zorgde er wel voor dat Chris vier dagen per week van 07.00 tot 17.30 uur van huis was. En aangezien de kleine meid om 19.00 uur gedoucht en wel naar bed gaat, zorgde dit wel eens voor wat drukte voor het naar bed gaan. Dit hebben wij nu omgezet naar een uur minder werken per dag, maar dat betekend ook dat hij een gedeelte van de papa dag thuis zal werken.  Misschien zal dit in het begin even wennen zijn, maar hierdoor krijgen wij dagelijks wel weer wat meer rust en ruimte. 

De gedachte dat Chris iedere dag wat eerder thuis is en ik hierdoor bijv. rustig kan koken en een stukje huishouding kan doen i.p.v in het weekend is ook wel erg fijn. En over een aantal weken
( midden November als het goed is) zal Eleanor op de peuterspeelzaal beginnen en dan zal onze wekelijkse agenda weer worden veranderd, maar voor nu vind ik het een fijne, kleine verandering. Op naar een nieuwe en positieve week in goede gezondheid..

Gaat er bij jouw nog iets veranderen in je dagelijks ritme?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat word je werk toch mooi en fijn dat jullie toch het zo kunnen veranderen dat het meer rust geeft. Straks in het nieuwe huis hebben we afgesproken wel wat veranderingen door te voeren. Dat vonden we wel een mooi moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werkje❤️ heftig dat ze beide ziek waren,gelukkig zijn ze weer wat beter. Hier ook allemaal wat halfjes. en inderdaad dat is zeker fijn dat je weer wat extra tijd hebt in de avond. Gewoon even wat tijd voor zulke belangrijke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurwerk. Heerlijk zo dat je man al zo vroeg al thuis kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥