Monthly Stitch | April 2018

by - mei 07, 2018

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op jawel, de mooie Fall Fairy!

-Eind maart-


- Eind April -



Voordat ik er erg in had, was de maand April alweer voorbij. En dat betekend ook dat jullie weer een nieuwe borduur update van mij te goed hebben. Want ook deze maand zijn er vele kruisjes bijgekomen. Nog net geen page finisch, maar dat zal zeker de komende dagen gebeuren. Ook deze maand borduurde ik vaak als Eleanor in bed lag, een fijn momentje voor mijzelf. Eentje waarop ik even helemaal tot rust kan komen en zo te zien, groeien mijn borduurwerken er ook goed van! Misschien dat ik het ook weer ga proberen om vaker s'avonds te borduren, maar momenteel schiet dit er vaak bij in. Zeker nu ik s'avonds een extra lange ronde met Bentley loop en nog eventjes in de tuin aan het werk ben.

Maar natuurlijk is het een hobby en geen moeten, dus ik kijk nog wel even wat voor mij werkt. De afgelopen maand heb ik er ook even extra goed op gelet of de Q- Snap geen sporen achterliet. En dat doet deze op zich wel. Maar als je de stof even ten ruste legt, trekt het ook weer weg. Dus geen rede tot paniek en heb ik besloten om mijn geliefde Q-snaps gewoon te blijven gebruiken. Het borduurt voor mij namelijk fijner als een borduur ring, aangezien ik de Q-snap kan laten rusten op mijn been of knie. Dit voorkomt overbelasting aan pols en arm, bij mij tenminste.

Op naar mei, hopelijk weer een mooie borduurrijke maand! Hoe gaat het handwerken bij jullie?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Wat een flink stuk bij geborduurd. En het wordt prachtig. Haar voet is ook al zo goed zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat een mooie update!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥