Ik bestelde voor het eerst bij Aliexpress

by - mei 21, 2018

Online bestellen wij best veel. Wat zeg ik, sommige weken bestellen wij alléén maar online! Zoals jullie wel weten bestel ik bijna altijd mijn kleding online, mijn make-up bestel ik sinds kort ook online en zelfs benodigdheden voor de dieren bestel ik vaker online dan dat ik het in een gewone dierenwinkel koop. Kortom, de pakjesbezorger kent ons adres. Toen manlief voor het eerst op Alieexpress bestelde was ik gelijk nieuwsgierig maar toch ging ik niet kijken. Ik wist dat als ik eenmaal de leuke items zag, ik om zou zijn. Dit hield ik een paar weken vol en toen ging ik toch overstag. Ik bestelde een aantal leuke dingen en deze laat ik vandaag zien. Kijk je mee ?

Giraf Rugzakje | €5.70


Eigenlijk was ik een beetje rond aan het browsen en toen kwam ik ineens een post met kinderrugzakjes tegen. Natuurlijk heeft Eleanor nu nog geen rugzakje nodig, maar als ze straks in November naar de Peuterspeelzaal zal gaan komt het natuurlijk goed van pas. Deze rugzakjes kosten maar een paar euro maar nog belangrijker, ze zagen er super leuk uit! En ik vond ze ook vrij uniek. En wie kan zo'n lief girafje nu weerstaan? 

De rugzak is niet heel groot, maar perfect voor een broodtrommeltje en een bekertje. Een extra setje kleding ga ik nog proberen of dit er ook bij in kan. En de kwaliteit? Voor nu kan ik er nog niet zoveel van zeggen, maar op het eerste oog ziet het er heel goed uit. Maar de tijd ( en het vele gebruik) zal het leren.. Eleanor is in ieder geval gek op deze leukerd!


Lunchtrommeltje Uil | €2.80



Dit broodtrommeltje trok gelijk mijn aandacht, want hoe kan het ook anders het is een uiltje! Aliexpress doet dit wel slim! Zoek je een rugzakje? Dan wil je vast ook wel een broodtrommeltje of beker. Soort van 'voorstellen' geven ze. Ik was er wel blij om, want deze leukerd had ik niet willen missen. Fijn om straks haar boterhammetje en fruit in mee te geven. Wel moet ik eerst die verschrikkelijke plastic lucht er uit zien te krijgen.. Dat is het enige minpunt tot nu toe..

Kettingen | Raven Skull | €2.67 | Raven | €0.97




Ik bestelde ook een hele hoop sieraden, van simpele zwarte armbandjes tot aan deze leuke kettingen. Waar ik de raaf van heb, heb ik ook een katten gezichtje met oortjes voor een vriendin besteld.  Mooie kettingen die ik al bij verschillende webshops heb gezien, alleen dan €10,- tot  €15,- duurder i.p.v deze paar euro dat ik eraan kwijt was. En misschien dat de kwaliteit minder is, dat weet ik niet maar voor een ketting die ik af en toe draag vind ik het prima. Zo kan ik fijn afwisselen zonder dat het een fortuin kost! De armbandjes zijn ook prima, maar zijn niet zo heel bijzonder voor een foto. De meeste bestaan uit wat strookjes zwart nepleer. 

Vilten Uiltjes | €3.37



Natuurlijk kocht ik ook iets op handwerk gebied. Hoe kon het ook anders?! Dit leuke handwerk pakketje is al helemaal voorbereid. Ik hoef alleen maar de figuurtjes eruit te drukken en op elkaar vast te zetten door middel van een steekje. En de windgong, die onder de uiltjes hangt? Die werd gewoon meegeleverd! Niet gek voor die prijs hé. Het is natuurlijk wel een klein pakketje, maar ik vond het zo schattig dat ik het wel eens wilde proberen. De beschrijving is wel in het Chinees, dus hopelijk zijn de plaatjes duidelijk genoeg. Al heb ik niet het idee dat dit een heel moeilijk to-do pakketje zal zijn..

Telefoonhoesje Uil | €3.49



En als laatste bestelde ik een telefoonhoesje. Ik kocht in April een nieuwe mobiel en daarbij had ik natuurlijk een (leuk) hoesje nodig. Nu is het mijn missie om mijn scherm zo lang mogelijk kras- en barstjes vrij te houden, maar met een drukke dreumes in huis weet je het nooit. Dit hoesje zal in ieder geval iets helpen. Ik vond op de reguliere websites geen enkel leuk hoesje, zeker niet voor de prijzen die ze ervoor vroegen. En toen ik op Aliexpress keek, vond ik al snel deze leukerd. Met nog vijf anderen. Kiezen werd dus zelfs eventjes moeilijk hihi! En de kwaliteit? Hetzelfde als een duurdere van een reguliere telecom website.. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!




Dat was em! Deze vijf items bestelde ik laatst bij Alieexpress en zoals jullie konden lezen, ben ik er erg blij mee. Natuurlijk is het altijd afwachten wat je binnen krijgt want het is en blijft een gok. Op het plaatje kan het wel heel erg mooi eruit zien, maar wat je op je deurmat vind kan heel anders ogen. Maar voor die paar euro wilde ik het wel eens proberen. En het fijne is, je betaald (nog) geen verzendkosten! Althans bij deze verkopers waar ik bij bestelde niet. En als je onder de €21,- blijft hoef je ook geen invoerkosten te betalen. 

Natuurlijk moet je wel even wachten op de verzending van de items ( gemiddeld 3 tot 5 weken) , want de meeste items komen uit China of omstreken. Maar ik ben erg blij met deze fijne ontdekking! Binnenkort volgt deel twee, maar dan met kleding! Super spannend, want Chinese maten zijn natuurlijk wel een dingetje. Maar ik ga het gewoon eens proberen.. En mocht je deze items nu ook willen bestellen, klik dan op de namen en je komt op de pagina van de desbetreffende verkoper.


 En jij, heb jij wel eens iets bij Aliexpress besteld? 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een tof rugzakje! Ik heb al meerdere keren bij Alie besteld, erg fijn! Ze hebben er erg leuke dingen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ooit 1 keer bij WISH hoofdtelefoons besteld voor mijn klas, want ik moest er 6 hebben en aangezien mijn leerlingen daar zelfstandig mee aan de slag gaan en ik ze zelf moest betalen, vond ik het anders veel te duur. Verder koop ik enkel online wat ik echt niet vind. Ik vind het steunen van de lokale kleine handelaar belangrijk en geef dan liever iets meer uit voor een degelijke uitleg. Iets wat ik echt niet vind, zal ik wel eens online kopen, maar dat zijn zeldzaamheden. Ik bestel wel mijn bio-groentepakket online maar dat komt omdat ze dan op voorhand weten hoeveel ze er moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    heel erg leuk al deze items. Ik moet daar ook maar eens gaan kijken :-)
    Vooral de uiltjes vind ik erg leuk maar het giraffe rugzakje ook.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik bestel er ook geregeld vooral kleding kwaliteit wisselt soms maar voor dat geld

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dus vanaf nu ga ik af en toe om je hals hangen. ;) Ondertussen heb ik zelf ook al enkele zaken besteld bij AliExpress. Grotendeels cadeautjes voor anderen maar ook knutselmateriaal en boekgerelateerde zaken. Vooral rond die laatste wilde ik nog een blogpost uitwerken maar dat is er nog steeds niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥