Geitjes aaien

by - mei 02, 2018


Als eerste wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige blog: Nadenkend. Als blogger is het soms nog wel eens lastig om leuk, interessant en vernieuwend te zijn en te blijven. Zeker als je inmiddels al acht jaar schrijft in een oneindig blogland. En jeetje, het schrijven valt er soms ook zo bij in met het hebben van een huis, gezin en je gezondheid. Maar goed, ik zit weer helemaal vol met nieuwe inspiratie! En deze ideeën ga ik gewoon langzaam maar zeker uitwerken.

Maar voor nu wil ik eerst wat foto's van vandaag laten zien. Want vanochtend gingen wij met de kleine meid richting de kinderboerderij. Nu doen wij dit regelmatig samen met haar, maar dit keer was manlief ook mee en kon ik de camera meenemen en rustig foto's maken. En met een prachtig zonnetje en pasgeboren geitjes was het genieten geblazen! Kijk je mee?







En dit was mijn kleine vriendje. Alle lammetjes waren nog behoorlijk mensen schuw, maar dit lammetje kwam steeds naar mij toe. Over zijn koppie aaien vond ie prima en al snel was hij niet meer weg te slaan bij mij. Het was zo'n dotje dat ik hem bijna mee zou willen nemen, gezellig voor in de tuin.





Ondanks dat niet alle dagen perfect gaan, was dit een perfect moment. Haar armpjes om bij heen, mij stevig vast houdend terwijl ze op het hekje zat, naar de diertjes te kijken. Ons kleine meisje die met de week groter wordt. Ja jongens, het ouderschap is soms lastig en uitdagend maar ik had dit voor geen goud willen missen  

Binnenkort deel twee van de foto's, want bij deze kinderboerderij zat ook een mooie speeltuin. Maar daarvoor werd deze blog net iets te lang, dus deze houden jullie nog van mij tegoed. En nu gaan wij nog even verder met het genieten van onze meivakantie. En jullie hopelijk ook!

You May Also Like

3 Reacties

  1. Leuke foto's! Altijd leuk die diertjes<3
    Ik hou er echt super van en kan ook genieten van de geitjes, koeien en andere dieren als ik naar en van werk rij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos! Kinderboerderij is altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's. Kan nu al niet wachten tot onze dochter oud genoeg is voor de kinderboerderij. Nu begint ze bij een konijntje al te huilen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥