Weekly Moments | Kerstmarkt, mijn 5e tattoo & adventkalender

by - december 02, 2017

Weekly Moments, een vaste blog die op zaterdag hier op Kersenbloesems online komt. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Foto's van onze kleine Eleanor, mooie wandelingen, fijne middagen thuis en al het moois wat wij onderweg tegen komen. Pak een lekkere kop thee of koffie erbij, kijk gezellig mee met deze Weekly Moments en laat vooral een reactie achter over hoe jouw week was..

 Zaterdag // 25 November


Het kwam eerst niet zo vaak voor, maar tegenwoordig proberen wij af en toe een avondje voor onszelf te plannen. De kleine meid gaat dan uit logeren en zo hebben wij echt even de tijd voor onszelf. Aangezien de kerstmarkt in Oberhausen op het programma stond, brachten wij de kleine meid iets eerder weg zodat we op tijd konden vertrekken. Na een uurtje rijden was het nog problematische om een parkeerplek in één van de zeven parkeergarage's te vinden, maar uiteindelijk was het toch gelukt! Zo druk had ik een kerstmarkt nog nooit gezien! Het hielp natuurlijk ook niet dat het de dag na Black Friday was, maargoed. Na een lekker broodje en warme koffie gingen wij langs de kraampjes. Wat wij ervan vonden kon je hier (klik) lezen. In de avond keken wij de serie The Punisher en deden het rustig aan, aangezien mijn rug het koude weer en het slenteren op de kerstmarkt niet zo leuk vond. 


Zondag // 26 November


Net voor het middag uur haalden wij de kleine meid van mijn ouders op. Na een lekker slaapje rommelden wij wat aan, want het was helaas geen weer om naar buiten te gaan. Dit werd echt een binnen-hang-dag en na de drukke avond was dit ook wel welkom.  Terwijl Chris en Eleanor een Disney film keken, deed ik de was en ruimde wat opbergdozen waar mijn handwerkspullen inzitten op. Het idee is om alle dozen en lades de komende tijd weer even langs te lopen en netjes te maken. 

Maandag // 27 November

De maandag was echt zo'n dag. dat wij snel onze winterjas aantrokken op het moment dat het droog was. Deze momenten waren schaars de afgelopen dagen en vandaag werd ie dus met beide handen aangepakt. Even lekker naar buiten, eventjes wandelen en een frisse neus halen. Een hondje en een één jarige heel de dag binnen vermaken vraagt nogal wat van je! Ik vind het dan echt heerlijk om even naar buiten te kunnen. En de natuur was zo te zien ook wel blij dat het eventjes droog was, kijk al dit water nou! Het stroompje was allang over de weilanden heen gestroomd en er ontstond een heuse mini waterval op een plek waar het normaal bijna niet stroomt. 

Dinsdag // 28 November


Normaal ben ik op de dinsdag altijd thuis bij mijn kleine meisje, maar voor een keertje had Chris een extra papa dagje. Ik zat namelijk heel de middag in de tattoo studio voor mijn vijfde tattoo. En als je de tweede foto bekijkt zie je niet alleen wat het is geworden, maar ook waarom ik er zo lang zat. Het uiltje neemt bijna heel mijn onderarm in beslag. Ik ben er super gelukkig mee en als ie genezen is, zal ik er een blogje aan wijden. 

Woensdag // 29 November


Woensdag, onze wekelijkse oma dag. Zoals altijd haalde ik de boodschappen in huis en ging daarna een eindje met Bentley wandelen. Terwijl ik mijn gekochte croissantje opwarmde, kreek Bentley ook wat lekkers. Zo'n zakje vlees uit de supermarkt. Ondanks dat ie het heerlijk vind krijgt hij dit soort dingen niet vaak aangezien er weinig tot geen bruikbare en gezonde middelen inzitten. Maar voor een keertje mocht het. Terwijl ik in de middag van een serie'tje en van het bloggen genoot, werd het buiten steeds mistiger. Waar ik diezelfde nog doorheen moest, want ik had zoals iedere woensdag avond mijn Mindfulness cursus.

Donderdag // 30 November


Donderdag, de laatste dag voor ons weekend. Een dag die uit samen spelen, fruit eten en opruimen stond. Opruimen omdat de kerstspullen dit weekend naar beneden zullen komen. Inmiddels staat ook de Adventkalender van de Rituals te pronken op onze sidetable. Een dag waar ik best wel naar uit keek, aangezien ik de kalender al sinds September in huis had. In de middag zijn we gezellig naar de plaatselijke dierenwinkel gereden. Ze hadden een ander pand gekocht en nu ze de kerst spulletjes voor de dieren hadden liggen, was ik toch wel benieuwd. Bentley kreeg o.a alvast dit leuke speeltje. En hoewel hij op deze foto een beetje sipjes keek, was hij er wel super blij mee!


En voor deze keer eventjes geen vrijdag. Op een kappersbezoekje na gebeurde er deze dag ook niet veel bijzonders. Maar hoe was jouw week?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een fijne week & tof hoor je tatoeage! Wauw.. Echt een big one ook, maar erg mooi!
    Mijn week was fijn, vorige week. Alleen Donderdagavond en Vrijdag erg ziek geweest helaas. Gelukkig wel weer aan de beterende hand & gisteren gezellig Sinterklaas gevierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi weekje en stoer hoor nog een tatoeage, al moet ik stiekem bekennen dat het niet helemaal mijn smaak is. Maar dat moet kunnen toch, als jij maar super tevreden bent en dat ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heerlijk weekje. Mooie tattoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool! En een tattoo op je onderarm is zo pijnlijk. Knap, hoor. Ik heb een halve sleeve en dus ook een tattoo aan de binnenkant van mijn bovenarm. Killing!!! Ik had daar echt meerdere sessies voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥