Mijn Instagram in 2017

by - december 29, 2017

Het is de laatste week voor het nieuwe jaar! Nog een paar dagen en dan zal 2017 tot een einde komen en zullen wij met z'n allen 2018 verwelkomen. Maar dit doen wij niet zonder nog eens terug te blikken. Hopelijk vind je het leuk om te lezen, want net zoals voortgaande jaren ga ik deze week nog eventjes terugblikken naar wat leuke en mooie (foto) momenten van 2017. 

Vorige jaren gaf ik een terugblik op mijn favoriete, eigen gemaakte foto's maar dit jaar sla ik dit over. Puur omdat de camera vaker in de kast bleef liggen en de mooiste foto's die ik maakte, waren van Eleanor. Dit zou een saai en eentonig overzicht worden ben ik bang. Gelukkig bracht Saskia van Iliveformydreams mij op een leuk idee. Het idee om terug te blikken op mijn favoriete foto's op Instagram! Want naast dat ik fotograferen leuk vind, is Instagram ook een klein beetje een verslaving van mij.. Kijk je mee?





1. Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram in 2017?
De laatste foto plaatse ik op woensdag 27 december. Na deze foto maakte ik dit artikel, dus vandaar dat dit mijn laatste foto op dit moment was. Ongetwijfeld komen er nog een paar bij in deze laatste paar daagjes van 2017 maar voor nu was deze mooie Quote de laatst geplaatste foto.

2. Wat is de allereerste foto die je (in 2017) plaatste op Instagram? 
Iedere maand begin ik met een soort "Welkom in de nieuwe maand' foto. Vaak is dit een mooie afbeelding met de maand erin geschreven en heel soms is het een mooie bijpassende quote. Voor januari koos ik bovenstaande afbeelding uit.



3. Wat is je allerleukste foto van 2017 waar je zelf op staat?
Ik ben - zoals iedere vrouw denk ik- kieskeurig als het om selfies en zelfportretten gaat. Vaak vind ik mijzelf er gewoon niet mooi opstaan. Maar deze foto vond ik gelijk al leuk. Deze is begin augustus door manlief gemaakt en hierop show ik mijn nieuwe/oude kapsel. De voorgaande maanden had ik geprobeerd om mijn haar langer te laten groeien, maar na een paar maanden was ik er alweer zat van en ging de schaar erin. Ik ging terug naar mijn geliefde pixie model!

4. Van welke Instagramfoto uit 2017 krijg jij ter plekke heimwee?
Nog een foto die uit Augustus stamt, op 8 Augustus plaatste ik deze foto van het kasteel waar de jaarlijkse Castlefest werd georganiseerd. De dag ervoor waren wij er geweest (klik) en naast dat het een prachtige tuin en omgeving is, heeft Castlefest/Kelfest/EFF toch een speciaal plekje in mijn hart. 


5. Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2017 op Instagram deelde?
Naast de heerlijke bageltjes en koffie'tjes die wij bij Bagel&Beans nuttigden ben ik ook een groot fan van Tiramisu. En deze Tiramisu die ik voor het eerst na mijn zwangerschap maakte, was dan ook heerlijk! Met goed veel cacao poeder, want dat hoort..

6. Wat is de allerleukste foto die je in 2017 maakte van een (huis)dier?
Dat is natuurlijk deze foto van Bentley. Puur omdat hij er zo super vrolijk op staat 


7. Welke foto kreeg in 2017 de meeste likes?
Volgens de #Bestnine van Instagram, zijn dit mijn negen best gelikte foto's. Veel foto's van Eleanor, een paar natuur foto's en ook nog een handwerkje. Oh en de bovenste, linker foto is een filmpje waarop te zien is dat Eleanor meerdere stapjes zet. En heel verrassend vonden jullie mijn zelfgemaakte wattenschijfjes ook zoveel likes waard. Leuk om te zien!

8. Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Geen enkele! Ik gebruik het liefste mijn Nikon Spiegelreflex camera om mooie foto's mee te maken en deze upload ik doormiddel van Dropbox naar Instagram toe. Heel soms pas ik het contrast en de belichting iets toe, maar het liefste gebruik ik mijn foto's puur natuur. Zo af en toe probeer ik mijn Instagram Feed wel iets meer samen te voegen door foto's met één filter te bewerken, maar vaak sterft dit idee met de derde dag al. 

9. Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
#kleineeleanor voor alle foto's van Eleanor, #gezelligheid gebruik ik ook veel en de hashtag #nature kom je ook regelmatig in mijn Feed tegen.


10. Welke foto is naast de andere foto’s het delen waard?
Deze twee foto's vind ik ook erg mooi geworden. De eerste is een uiltje die ik op het Castlefest fotografeerde en de tweede spreekt voor zich. Ik sta er leuk op, maar ons kleine meisje steelt toch echt de show op deze! Kijk dat eigenwijze, ondeugende gezichtje dan 


Welke foto op jouw Instagram Feed is jouw favoriet?
Welk

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een leuke foto's heb je hier gedeeld. Ik heb hem een tijdje geleden al gepost, zoals je weet :-)
    Blijf het een super leuke tag vinden. En wat wordt jullie meid al groot zeg, leuke foto's<3

    Alvast een heel gelukkig, gezond, liefdevol & gezellig 2018 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien! De foto van je hond vind ik prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's heb je toch op insta staan! Kinderfoto's doen het altijd wel goed he ;) Heb ik ontdekt, zelfs als ze onherkenbaar in beeld zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag. Leuke antwoorden. En je maakt altijd prachtige fotos.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥