Highlights van 2017

by - december 31, 2017

De laatste paar dagen keek ik al terug naar mijn instagram foto's, mijn populairste artikelen op deze blog en vandaag bespreek ik mijn Highlights van 2017 met jullie. Want 2017 was een mooi, bewogen, onzeker en liefdevol jaar voor ons. Naast fijne doorslaap nachten, mooie wandelingen, fijne handwerk uurtjes, gezellige lunches, knuffels en kusjes, kappers bezoekjes, veranderingen in huis springen de volgende Highlights er toch wel echt uit voor mij.. Lees je mee?


Wij kochten ons eerste huis
Stipt op nummer één staat natuurlijk het feit dat in 2017 wij ons eerste huis kochten! (Klik) Na jaren er over te hebben gehad, maakten wij in december 2016 de stap om rustig rond te gaan kijken. Er werd een aankoop makelaar ingeschakeld om ons te helpen en niet veel later vonden wij een aantal geschikte woningen. Één voor één werden ze bezocht. Nummer acht, het laatste huisje wat wij bezochten en gelijk ook het huis waar wij allebei verliefd op werden, werd van ons! Op vrijdag 20 januari kregen wij het akkoord en was het mooie huisje ineens - onder voorbehoud - van ons! En inmiddels wonen wij hier alweer ruim acht maanden! Acht maanden alweer jongens! En het was de beste beslissing ooit..



Leuke concerten bezocht
Ieder jaar, als het kan, plannen we een paar concerten. Of in ieder geval eentje. Muziek is iets waar wij allebei van kunnen genieten en als je dan ook nog van je favoriete artiest of bandje een concert van mag meemaken dan is dat natuurlijk geweldig! In 2017 had ik eindelijk de kans om mijn geliefde band Disturbed(klik) live te zien en ik kan eigenlijk nog steeds niet beschrijven hoe gelukkig ik hiermee was! Hoewel ik meer van die kleine, gezellige underground zaaltjes houd was het een geweldig concert! Maar niet alleen Disturbed heb ik mogen zien, maar ook Arch Enemy, Delain, HIM en Arch Enemy. En vooral deze laatste band was best wel een verassing want voor het concert vond ik er eerlijk gezegd niet veel aan. Na het concert was ik hooked! Zo erg dat ik het nog steeds dagelijks luister en naar een signeersessie (klik) ben geweest!


Mindfulness cursus
Zoals mijn vaste lezers weten, volgde ik voor een aantal weken een Mindfulness cursus (klik). Om toch wat relaxter mijn dagen door te komen en de struggles rondom het nieuwe moederschap beter los te kunnen laten. Acht weken lang zat ik iedere woensdagavond met een klein groepje vrouwen. Door de weken heen leerden we niet alleen over Mindfulness en de bijbehorende Meditatie oefeningen maar we leerden ook een beetje over elkaar en nog belangrijk: over onszelf. Een fijne ervaring! Ik ben dan ook erg dankbaar dat ik de kans kreeg om deze cursus te mogen volgen en hiermee heb ik gelijk mijn groepsangst overwonnen!


Eleanor's eerste verjaardag
Natuurlijk kon deze highlights niet achterblijven, de verjaardag (klik) van mijn kleine meisje. Van te voren had ik niet gedacht dat het zo'n inpact op mij zou hebben, maar niets was minder waar. Van keuze stress rondom een cadeautje tot aan slechter slapen s'nachts. Gelukkig was het een geslaagde verjaardag en is ons meisje goed verwend met mooie cadeaus.

Tattoo Uiltje
Hoewel ik haar nog niet uitgebreid besproken heb, konden jullie haar hier (klik) voor het eerst zien. Een tattoo van een Kerkuil, mijn vijfde tattoo. Ik ga er nu niet teveel woorden aan wijden, want binnenkort komt er nog een blogje over deze tattoo. Wel kan ik verklappen dat ik er vier uur voor heb moeten zitten en dat ik er super blij mee ben! Helemaal af is ze nog niet, want Eleanor's naam komt er nog onder te staan maar voor nu ben ik er super gelukkig mee. Nog een tattoo voor mijn collectie en zeker een langverwachte!

Ear stretching journey
Misschien zul je nu denken? Huh hoe kan het oprekken van je oren nu zo'n grote impact op jouw 2017 hebben gehad? Nou dat had het best wel! Eindelijk na jaren twijfelen koos ik voor mijzelf. Eindelijk koos ik ervoor op mijn oren op te stretchen (klik). Iets wat ik al jaren zo mooi vond ging ik nu zelf ook doen! Ook hier zal nog een artikel over komen, maar ik kan al wel verklappen dat ik nog lang niet klaar ben.



En dat waren mijn Highlights van 2017! Ik ben erg benieuwd wat 2018 gaat brengen en eerlijk gezegd ben ik er ook wel aan toe. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve, leuke, grappige en meelevende reacties en graag zie ik jullie in 2018 weer terug! 


Wat waren jouw highlights van dit jaar?

You May Also Like

1 Reacties

  1. Wat een prachtige highlights. Leuk ook om ze zo op een rijtje te zien. Uiteraard leuk, aangezien ik alles al jaren mee volg <3

    Een heel fijn 2018 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥