Monthly Stitch | Oktober

by - november 01, 2017


Net als vorig jaar ga ik ook dit jaar, aan het einde van iedere maand terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit jaar alleen wel onder een andere naam: Monthly Stitch. Ik vond de naam er beter bij passen maar het concept blijft hetzelfde. Aan het einde/ of aan het begin van de nieuwe maand blik ik terug op mijn borduurwerk(en) waar ik die maand heb gewerkt. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Want deze motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n groot borduurwerk borduurt.  Deze maand blik ik terug op de Wreath of All Seasons.

Allereerst wil ik mij alvast verontschuldigen voor de kleuren in de foto's. Ongetwijfeld zal iedere fotografe en blogger ermee te maken krijgen: de schemering. Het is moeilijk foto's te maken, zeker als de middagen ook al vroeg donker en grauw zijn. Maar ondanks de kleuren op de foto's kunnen jullie toch een goed idee krijgen van mijn voortgang van de afgelopen maand.



En die is zeker aanwezig! Ongeveer twee weken geleden begon het zomer stuk mij te vervelen. Buiten zag ik al die mooie herfst kleuren tot leven komen en dit wilde ik eigenlijk ook wel op het doek terug zien. Zo besloot ik om de andere helft bij het Herfst gedeelte erbij te gaan borduren. Het was even puzzelen om te kijken waar ik weer moest beginnen, maar eenmaal begonnen borduurde het weer heerlijk weg.

- Eind September -

- Eind Oktober -

You May Also Like

3 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥