Monthly Stitch | November

by - november 29, 2017


Zoals iedere maand, ga ik aan het einde van de maand terugblikken op mijn gezette kruisjes. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt.  Deze maand blik ik terug op Liberate Me.


Deze foto is van begin deze maand, of beter gezegd eigenlijk van vorige jaar nog. Al die tijd heeft dit mooie werk stil gelegen. Door de komst van ons kleine meisje, de verhuizing en de start van Wreath of All Seasons. Maar deze maand werd ze er voor het eerst in lange tijd weer eens bij gepakt. En gelijk in het begin, die eerste paar dagen borduurde ik een mooi stuk aan de derde pagina.


En zo ziet ze eruit na een maandje borduren. Een maand waarin ik sommige dagen haar vaak in handen had en andere dagen totaal niet. Dat is nu eenmaal zo als je moeder bent, de meeste aandacht gaat naar je kindje. Hoewel het niet zo lijkt, zijn er toch heel wat kruisjes bijgekomen! Over de 1600 zelfs! Nog een rijtje en dan zal deze derde pagina ook tot een einde komen. Een mooi doel voor volgende maand, het einde van pagina drie en een begin aan de vierde pagina, vinden jullie ook niet?


Hoe ging het handwerken bij jullie in de November maand?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wauw wat knap! En het is echt een duister doek, heel erg cool!
    Succes komende maand met de derde pagina afkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh is een heel mooi stuk bij gekomen, mijn blogje moet nog online komen over november. al heb ik er nu een stitch, knit, crocket van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er veel kruisjes bijgekomen. Leuk om het verschil zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥