Weekly Moments | Week 28

by - juli 15, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtendmiddag hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven en gelijk deze blog wat meer persoonlijkheid geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..

Maandag



De maandag staat hier vaak in het teken van opruimen, schoonmaken en rustig de week opstarten. Je zou kunnen zeggen dat de maandag eigenlijk mijn weekend is, want vaak in de weekenden ben ik drukker als doordeweeks. Terwijl Eleanor haar ochtend slaapje deed keek ik een favoriete serie - Shadowhunters - met een kopje koffie erbij. In de middag maakten wij samen een wandeling, speelden wij wat en nam ik weer een wat foto's van de kleine meid, want ze kan weer een boel nieuwe dingen! Tijd voor wat foto's met mijlpaal kaarten erbij dus!.

Dinsdag



Het was alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik bij mijn oma in het verzorgingshuis op bezoek ging. Deze dinsdag ging ik dan ook maar eens een keer met mijn moeder mee, of eigenlijk ging zij met mij mee aangezien ik auto reed. Vier generaties aan één tafel, best bijzonder. En wat hield de kleine meid het goed vol! Normaal doet ze altijd een lange ochtendslaap, anders wordt ze een beetje nukkig en kan ze daar heel de dag last van houden maar vandaag ging het erg goed zonder slaapje. Na het bezoekje bij mijn oma gingen we met mijn moeder mee naar huis en terwijl Eleanor even een slaapje deed, konden wij lunchen. 

Gelukkig had ik mijn borduurwerkje meegenomen want een kort slaapje werd een slaapje van twee uur. Best fijn om even de deur uit te zijn met een borduurwerkje!

Woensdag



Vandaag had ik mijn gesprekje bij het GGZ, waar ik het artikel 'Fulltime Moederen' over heb geschreven. Op zich was het een fijn gesprek, maar ik hoorde weinig nieuwe dingen. Op mijn terugweg deed ik wat boodschappen en besloot om een lekker gebakje voor bij de koffie mee te nemen. Gewoon omdat het kan. Dit werd thuis, door Chris ook gewaardeerd. Toen de kleine meid wakker werd zijn wij een mooie wandeling in de buurt gaan maken om de gedachten weer even te ordenen..

Donderdag



Hoewel mijn hoofd nog behoorlijk vol zat, besloot ik om even met de kleine meid in de buurt te gaan winkelen. Althans dat was het plan. Eenmaal in de auto kwamen we niet veel verder, de accu was kapot. En zonder auto ben je toch wat minder mobiel met zo'n kleintje. Gelukkig was Chris deze middag vrij en konden we s'middags alsnog eventjes fijn weg. Ondanks dat ik het niet zo zag zitten zijn we naar het recreatie water bij ons achter geweest. Een fijn natuurlijk gebied bij het water. Terwijl Eleanor met het gras aan het spelen was konden wij even genieten van de rust, de zon en de natuur. Ondanks dat ik het niet zag zitten - typische Michelle hé - hebben we een hele fijne middag gehad!

S'avonds kwam mijn vader om de accu van de auto te vervangen en gelukkig deed de auto het toen weer. Een paar dagen hiervoor hadden we al besloten, sinds de kleine meid toch zelfstandig kon zitten om een moeder fiets aan te schaffen. S'avonds kocht ik gelijk mijn eerste moederfiets. Een goud- met zwartkleurige Sparta mét kinderzitje. Nu kunnen we ook fijn met de fiets weg..

Vrijdag



Op deze regenachtige ochtend deed ik de boodschappen die ik eerder deze week niet kon halen en s'middags gingen Eleanor en ik gezellig op verjaardags visite bij mijn tante en nichtje. Zo leuk om te zien dat Eleanor personen begint te herkennen! Terwijl zij door de kamer tijgerd kon ik even rustig zitten, want genoeg mensen die Eleanor bezig hielden hihi. S'avonds maakte wij zoals bijna iedere dag een fijne wandeling en daarna mocht Eleanor nog even gamen voor het slapen gaan. Samen met papa gamen, iets wat Chris wel ziet zitten hihi.


Hoe was jullie week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Je borduurwerk wordt erg mooi. Lekker zo'n moorkop, had je wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lastig dat je hoofd zo vol met gedachten zit! Ik hoop dat je het inmiddels een plekje hebt weten te geven. Ik kan begrijpen dat je hierdoor niet zoveel zin had om erop uit te gaan. Gelukkig heb je kunnen genieten! Oh en Shadowhunters, die ga ik maar eens opzoeken. Volgens mij vinden wij wel zo'n beetje dezelfde series leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥