Monthly Stitch | Januari

by - januari 31, 2017


Net als vorig jaar ga ik ook dit jaar, aan het einde van iedere maand terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit jaar alleen wel onder een andere naam: Monthly Stitch. Ik vond de naam er beter bij passen maar het concept blijft hetzelfde. Aan het einde van de maand blik ik terug op mijn borduurwerk(en) waar ik die maand heb gewerkt. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Want deze motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n groot borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op de Wreath of All Seasons.

- 1 Januari -

- 31 Januari -

En zo ziet de bloemenkrans eruit na een maandje aan haar geborduurd te hebben. Zoals je kan zien is ze mooi gegroeid! Nu kan dat ook bijna niet anders, want het is een heerlijk patroon om aan te borduren. Ik moest haar zelfs voor de foto ook van het frame halen en dat is altijd een goed teken! In een volgend borduur blogje zal ik wat close-up foto's van het winter gedeelte plaatsen want oh wat een mooie kleuren zitten erin! Ik ben benieuwd of Februari net zo'n fijne borduurmaand wordt als Januari..

Heb jij veel geborduurd (of ander handwerk gedaan) in Januari?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Mooi hoor! Je bent al een flink eind opgeschoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooie update zeg! JE werk word echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dit ook weer dit jaar gaat doen! Het is altijd leuk om de werkjes te zien groeien. En je bent flink bezig geweest met deze, het is echt prachtig geworden! Het handwerken mag hier nog wel wat meer af en toe. Maar ik moet er echt eens de tijd voor maken/vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit is inderdaad een mooi patroon :-). Ik heb veel gehaakt in januari :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad prachtig, wat een mooie kleuren!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk en je hebt er een flink stuk bij geborduurd. Janauri was voor mij een minder goede borduurmaand.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥