Kraamcadeautjes haken

by - november 19, 2016


Ondanks dat ik veel voor onze eigen kleine aan het haken ben, wordt er ook af en toe nog iets gehaakt voor een ander. Toen het dochtertje van mijn schoonzus was geboren besloot ik een klein kraampakketje samen te stellen met zelfgehaakte items. En daar mag een bijtring en rammelkonijntje natuurlijk niet aan ontbreken.


Aangezien deze schoonzus zelf ook graag de haak- en breinaalden in handen heeft was het wel even nadenken wat ik nog voor haar kon maken. Maar een lief konijnen setje heb je nooit genoeg toch? De konijnen bijtring op de bovenste foto heb ik nagemaakt van deze fotoklik en het onderste konijntje is een rammelkonijntje en het patroon kan je hierklik vinden. 

Beide zijn ze van Catania gemaakt zodat ze nog uren mee kunnen voor veel speelplezier.

You May Also Like

7 Reacties

  1. Oh wat super leuk, zelfgemaakte cadeautjes die nog eens heerlijk gebruikt kan worden! Wat is er nu leuker dan dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ze zijn echt super leuk! Leuk om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig! Seg nog proficiat met de kleine spruit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een leuke kraamcadeautjes! Ik heb soortgelijke cadeautjes gemaakt voor Astrid van Miss Sentinelli. :-) Leuk is dat om te doen he?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥