Insta-Peek #40

by - november 11, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Voor het eerst heb ik borduurstof online besteld. Ben er erg benieuwd naar, ook dit leuke borduurpakketje belandde in mijn winkelmandje. Het zal een geurzakje gaan worden ♥ Vandaag is de dag van de Positiviteit! Deze mooie spreuk vond ik wel toepasselijk ♥ De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met de voorbereidingen, maar vandaag kon ik dan eindelijk de eerste kruisjes zetten  ♥ Paul de paddenstoel mag ons ook weer gezelschap houden 



S'ochtends al alle huishoudelijke klusjes gedaan, dus nu is het tijd voor een kopje thee en een borduurwerkje ♥ Al een aantal weken keek ik uit naar de nieuwe kerstlijnen van The Body Shop. Helaas ben ik niet meer zo mobiel dat ik even snel naar de stad kan, maar gelukkig heeft manlief ze voor mij opgehaald. Hmm zo lekker deze geur!  En de eerste oliebol is ook een feit  Rustig aandoen, afwachten en een middagje borduren lijkt een dagelijkse indeling te worden hihi. Maar het borduurwerk groeit er wel mooi door!  

Hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Oh dat borduur pakketje<333 Die ziet er erg cute uit. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat borduurpakketje is echt schattig! Succes met borduren de komende week :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit. Veel geluk met de bevalling binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥