Liberate Me | Nieuwe energie

by - september 01, 2016


Je ziet het goed! Na enkele maanden niet geborduurd te hebben, heb ik dan eindelijk weer eens een borduurwerkje erbij gepakt. Het idee was om een borduurwerk mee te nemen op vakantie om weer een beetje in die borduur flow te komen, maar achteraf heb ik alleen maar gehaakt. Eenmaal thuis heb ik haar er toch maar weer bij gepakt. Gewapend met een lekkere ijskoffie borduurde ik de eerste steekjes en wat fijn is dat dan weer! Gek eigenlijk dat ik mijn borduurwerken zo lang heb laten liggen..


Geen vrolijke zomerse kleuren, maar de donkere kleuren van Liberate Me liggen voor mij. Terwijl de temperaturen buiten nog even hun best doen om het zomer te laten lijken, zit ik in mijn hoofd al bij de herfst. De donker bruin, zwart en grijs tinten versterken dit alleen maar. De grote vlaktes met dezelfde kleuren maken het makkelijk om weer in die borduur flow te komen, ik ben dan ook benieuwd hoe ver ik zal geraken.

Aan welk werk borduur jij momenteel?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Ik ben zo benieuwd hoe dit werk word! Hier word er aan een donker borduurwerk geborduurd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeker benieuwd hoe mooi deze gaat worden. Ik ben zelf aan mijn krans bezig, zal binnenkort weer eens een update plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi borduurwerk. En borduren blijft zo relax. Ik zit nog wel even met de zomer in mijn hoofd, zo lang het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor dat je de smaak weer te pakken hebt.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer veel borduur plezier :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal een mooi werk worden.
    Voor dat dient deze paarse hoes, om je borduurwerk te beschermen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, door de hoes blijft de overige stof netjes en schoon.

      Verwijderen
    2. O leuk. Lijkt me lekker handig

      Verwijderen
  7. Wow, wat een fijn borduurwerk! Ik ben net begonnen met borduren, maar raak met mijn grove steken op een gehaakt lapje als de tel kwijt. Heb je misschien nog tips om het overzicht te houden met de verschillende kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik zelf sorteer kaarten, deze maak ik zelf. Zo heb je altijd de goede kleur per symbool. Ik begrijp dat je op een gehaakte lap borduurd en niet op borduur stof? Je zou eens kunnen proberen om per kleur te borduren, dan borduur je eerst alle steekjes van één kleur en als je dat klaar hebt ga je door met de volgende.

      Verwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd naar je werk.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥