De schaapskooi

by - augustus 16, 2016

Eigenlijk geen energie hebben, maar wel even weg willen gaan. Komt jouw dat ook bekend voor? Lekker de natuur opzoeken - zonder veel te hoeven wandelen in dit geval- is dan vaak de beste oplossing voor ons. Gelukkig ligt er een mooie Schaapskooi op zo'n twintig minuutjes rijden. Vorig jaar zijn wij er rond deze tijd ook geweest en toen kon je er ook al zo heerlijk rond wandelen én zitten! En aangezien het zonnetje net lekker begon te schijnen, besloten we om er weer eens een kijkje te nemen. En achteraf was dit een goede keuze! We hebben er heerlijk anderhalf uur rondgekeken en we kwamen met meer energie thuis.. Kijk je mee naar mijn foto's?

- Om verliefd op te worden -


- Lekker grazen -

- Veel bloemetjes voor mij om te fotograferen -

 - Samen schuilen in de schaduw- 

- Kopje koffie met een geweldig uitzicht -

 - Als vetplantenliefhebster kon ik deze natuurlijk niet vergeten-

 - Maar ook de Stokrozen bloeiden nog zo mooi -

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een heerlijke plek! Mooie foto's :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's zeg! Heb er van genoten! Lijkt me een heerlijke plek om rond te wandelen en te ontspannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit komt me zeker weten bekend voor. Wat een super fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi plekje en ook het weer zat mee.
    Gelukkig dat je met meer energie thuiskwam dat dan je had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uitstapje, prachtige foto's! Wij zijn bij een schapenboerderij geweest in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat moet dit een heerlijke plek zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥