Insta- Peek #31

by - juli 16, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Nog steeds heel erg blij met deze lieve uilen lijn. De rest van de decoratie en kleuren worden hier ook op afgestemd  Een hele mooie en toepasselijke quote. Het is zeker waar, alleen niet altijd even makkelijk!  Een nieuwe Zwangerschapscraving: tosti's met kaas en heel veel curry   Lekker zwemmen bij mijn ouders. In het begin was het behoorlijk koud ( kan je ook wel zien aan mijn gezicht hihi) maar als je er eenmaal doorheen bent dan is het wel lekker. Hopelijk kunnen we nog vaak gebruik maken van het zwembad deze zomer.. 


Begonnen met Uil Floortje van Stip & Haak, natuurlijk in onze thema kleurtjes ♥ Nature always finds a way. Deze mooie klimop groeit buiten ons slaapkamer raam ♥  Een heerlijke zelfgemaakte vruchten salade van verse ananas, perzik en meloen  De Fall Fairy mocht weer eventjes uit de kast. Na wat foto's te hebben gemaakt is ze weer veilig opgeborgen 


Deze week heb ik eigenlijk de camera vrij weinig in handen gehad! Ik heb eigenlijk meer gedaan dan op dit overzichtje te zien is. Zo ging ik gezellig koffie drinken bij Bagels and Beans, hadden wij onze controle bij de verloskundige, haakte ik verder aan het dekentje, gingen wij kijken voor gordijnen voor op de baby kamer, maakte ik een paar fijne wandelingetjes hier in de wijk met Bentley en bezocht ik beide oma's. Best veel als ik het zo terug lees  Hopelijk hebben jullie ook een leuke week gehad. 

Ik wens jullie een heel fijn weekend 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ziet eruit als een top week. Lekker zo'n zwembad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk een zwembad bij je ouders! Komende week wordt het ook mooi weer, dus dan kun je er vast weer veel van genieten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mIchelle,
    leuk om dit allemaal weer te lezen en eht leest ook heerlijk bij je.
    In alle rust komen de dingen en gebeurtenissen voorbij en dat leest lekker weg.
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend.

    PS ik had vakantie dus was weinig op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie week heb je gehad. oei het water koud dat is niet fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om bij te lezen! Genieten zeg, dat je ouders een zwembad hebben.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Oef dat zwembad zou ik ook wel willen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥